Yaptığınız ihracat ile ilgili kayıtların ve belgelerin, Hazine ve Maliye Bakanlığı, Ticaret Bakanlığı, Eximbank ve bankalar gibi ihracat konusunda farklı görevleri ve yetkileri olan kurum ve kuruluşlar tarafından ve ihracat tamamlandıktan sonra istenmesi ve incelenmesi mümkündür. İhracat ile ilgili tüm kayıtlarınızı özenle tutmanız önemlidir. Gümrük beyannameleri, faturalar ve taşıma belgeleri başta olmak üzere, ihracat ile ilgili tüm belgelerin, ihracat tamamlandıktan sonra ilgili kurum ve kuruluşlar tarafından sizden istenebileceğini göz önünde bulundurmanız ve bu belgeleri titizlikle muhafaza etmeniz zorunludur. Ülkemizde bu belgelerin saklama süresinin kanunen 5 yıl olarak belirlendiğini hatırlatmak isteriz.safdsa
Bu internet sitesinde yer alan metin ve görseller Ticaret Bakanlığı tarafından yalnızca bilgilendirme amacıyla sunulmaktadır.